Allt behöver inte vara allvar med politiska diskussioner eller olyckor. När Norra Hallands annonsörer bjöds på AW på Black Pearl var det gött käk, musik och en härligt knåpig quiz på menyn.
Kungsbackas största tidning fylls med allsköns nyheter vecka efter vecka. Där finns även en hel del annonser för kommunens invånare att bli informerade med.
Under torsdagen anordnades after work för tidningens annonsörer.
– Vi gör det här som ett tack till våra annonsörer och att de får en möjlighet att nätverka under avslappnade former, säger Stefan Pettersson, VD på Norra Halland.
En frisk blandning med annonsörer inom de flesta branscher och representanter inom kommunen åt gott av George på Pärlans goda varma och kalla buffé.

De fyras gäng tillhörande Norra Halland. Stefan Pettersson, Anna Odviken, Anna Skörvald och Sara Jakobsson. Foto: John Skoglund

Fot och Hälsokliniken stängde för dagen och dök sedan upp på pärlan. Foto: John Skoglund

Tina Lundström och Rasmus Tornlind representerade Kungsbacka begravningsbyrå denna after work. Foto: John Skoglund

Norra Hallands nyhetschef Ronny Karlsson samtalar med politiken Agnetha Ernegård. Foto: John Skoglund
Nya fynd, persongalleri och historiska platser på hemsidan
”Stick i stäv med ökade satsningar”
Splittringen av bolaget får nu drastiska följder
Simon Ryfors fick tänka om när Tre Kronor kallade
En grupp kvinnor, inspirerade av kronprinsessan Victorias vandringar genom Sveriges landskap, har skapat sin egen unika tradition – Princessvandring. Klädda i kronor och med en gemensam drivkraft har de satt sina fotavtryck i 25 av landets 25 landskap. Deras mål? Att umgås, uppleva och lära sig om Sveriges rika kultur, natur och historia – allt medan de skapar minnen för livet.





