Jag vill tacka Swedbank Kungsbacka för att jag fick tillbaka mina pengar när mitt bankkort kapats och samtidigt varna andra. Min fru ville köpa en strandstol via Amazon eftersom jag var registrerad efter tidigare köp beställde jag och betalade.
Dagen efter kom ett mejl på natten att det saknas tullavgift på 39 kronor som jag godtog. Efter leverans drogs 699 kronor i månaden för ett bidragsabonnemang från A better ocean. Jag spärrade mitt kort och fick underbar hjälp från en trevlig tjej på Kungsbackabanken som fyllde i reklamationen och skickade in den.
Kort därefter meddelades jag att de hade uppmärksammat att detta hände många och skulle försöka hjälpa. Jag kontaktade A better ocean och Amazon samt fyllde i reklamationer till ingen nytta. Amazon ville att jag skulle uppdatera mitt kort! Den 5 november fick jag tillbaka alla mina pengar. Jag älskar Swedbank.
Gert (S)vensson
Vanligaste cancerformen – vill ha screening och forskningspengar
”Aldrig ångrat att jag började köra buss”
Mer pedagogiskt innehåll och nya öppettider planeras
Nathalie Steffner, 33, hade det många drömmer om. Villa, familj och företag. Utifrån såg livet nästintill perfekt ut, men inuti var det tomt och ångesten var stor. Var det här verkligen så livet skulle bli? Nej, inte för Nathalie. – Det har varit en resa, säger Nathalie som idag är en av Sveriges mest uppskattade mentala coacher.




