Jag vill tacka Swedbank Kungsbacka för att jag fick tillbaka mina pengar när mitt bankkort kapats och samtidigt varna andra. Min fru ville köpa en strandstol via Amazon eftersom jag var registrerad efter tidigare köp beställde jag och betalade.
Dagen efter kom ett mejl på natten att det saknas tullavgift på 39 kronor som jag godtog. Efter leverans drogs 699 kronor i månaden för ett bidragsabonnemang från A better ocean. Jag spärrade mitt kort och fick underbar hjälp från en trevlig tjej på Kungsbackabanken som fyllde i reklamationen och skickade in den.
Kort därefter meddelades jag att de hade uppmärksammat att detta hände många och skulle försöka hjälpa. Jag kontaktade A better ocean och Amazon samt fyllde i reklamationer till ingen nytta. Amazon ville att jag skulle uppdatera mitt kort! Den 5 november fick jag tillbaka alla mina pengar. Jag älskar Swedbank.
Gert (S)vensson
70-åringen ser fram emot Scandi Gruppens nybygge
Linda och Mathias jobbar på fritiden för att rädda byggnaden
Vårdpersonal som skrev avvikelser på boendet talar ut
Han pantsatte sitt hus när satsningen inleddes. Johnny Wallerman trodde stenhårt på affärsidén och det visade sig att han hade helt rätt. Nu siktar hans företag Selectric Sverige AB mot en omsättning på över en halv miljard kronor. – I början satt vi hemma, vi hade inte råd med lokaler. Men vi såg hela tiden potentialen.





