För ungefär två och ett halvt år sedan klev Mats Ståhlberg in i Draknästet. Han kom ut med en investering på två miljoner kronor, efter sin pitch gällande sina Coaties, ett fikabröd utan allergener. Nu berättar han om hur pengarna använts och hur samarbetet med draken ser ut idag.
– Det har varit en hjälp och en trygghet, säger han.
Redan prenumerant? - Logga in |
Bli prenumerant!
Efter kampanjmånaderna är priset 49 kr/mån. Utan bindningstid.
Kampanjen gäller nya prenumeranter och övergår efter avslutad kampanjperiod till ord. pris 133:-/mån. Kampanjer gäller nya prenumeranter och övergår efter avslutad kampanjperiod till ord. pris 99:-/mån NH Digital komplett. Kampanjen gäller nya prenumeranter och övergår efter avslutad kampanjperiod till ord. pris 133:-/mån. Ange dina uppgifter för att skapa ett konto i samband med köp av prenumeration. Jag som ger bort prenumerationen är: |