Över 20 000 personer ville se Dolly Style på Kungsmässan, men köpcentrumet hade bara kapacitet för 600-800 personer. Barn grät när de fick vända i dörren, menar många föräldrar som kritiserar köpcentrumet för bristande information innan evetet.
– Har man ett barn i den åldern som älskar Dolly Style över allt annat, då tänker jag att man förstår att vi inte kan glida in en kvart innan det börjar, säger Natasja Gianni, centrumledare på Kungsmässan.
Redan prenumerant? - Logga in |
Bli prenumerant!
Efter kampanjmånaderna är priset 49 kr/mån. Utan bindningstid.
Kampanjer gäller nya prenumeranter och övergår efter avslutad kampanjperiod till ord. pris 99:-/mån NH Digital komplett. Kampanjen gäller nya prenumeranter och övergår efter avslutad kampanjperiod till ord. pris 133:-/mån. Ange dina uppgifter för att skapa ett konto i samband med köp av prenumeration. Jag som ger bort prenumerationen är: |