Vatten som läcker in, vatten som läcker mellan våningsplanen och badgäster som skadar sig. Rapporterna om fel och brister i det nya badhuset fortsätter att strömma in. 600 ärenden har anmälts det senaste året.
– De stora felen tycker jag att vi ska åtgärda omgående, säger Mats Söderström, tillförordnad fastighetschef på Kungsbacka kommun.
Redan prenumerant? - Logga in |
Bli prenumerant!
Efter kampanjmånaderna är priset 49 kr/mån. Utan bindningstid.
Kampanjen gäller nya prenumeranter och övergår efter avslutad kampanjperiod till ord. pris 133:-/mån. Kampanjer gäller nya prenumeranter och övergår efter avslutad kampanjperiod till ord. pris 99:-/mån NH Digital komplett. Kampanjen gäller nya prenumeranter och övergår efter avslutad kampanjperiod till ord. pris 133:-/mån. Ange dina uppgifter för att skapa ett konto i samband med köp av prenumeration. Jag som ger bort prenumerationen är: |